حملات هوایی سنگین رژیم صهیونیستی به شرق لبنان + فیلم (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله پهپادی مقاومت عراق به جنوب فلسطین اشغالی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تاکید مخبر بر بسیج همه‌جانبه امکانات برای کمک به سیل‌زدگان خراسان رضوی هنیه: نابودی رژیم اشغالگر حتمی است رسانه‌های رژیم صهیونیستی: ۱۵ نظامی در شمال غزه زخمی شدند (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) مراسم بیست و نهمین سالگرد شهادت دکتر «سید محمدعلی نقوی» در مشهد برگزار شد بلینکن: آمریکا حملات اوکراین به خاک روسیه را تشویق نمی‌کند قسام از لبنان پادگان «لیمان» را موشک‌باران کرد گفت‌وگوی تلفنی وزیر خارجه ترکیه با هنیه درباره تحولات غزه سردار قاآنی: غزه، اسرائیل و آمریکا را به ذلت کشانده است موضع چین در خصوص سالگرد «روز نکبت» عملیات هماهنگ گروه‌های مقاومت علیه صهیونیست‌ها در نوار غزه سوءقصد به جان نخست‌وزیر اسلواکی+ فیلم جزئیات عملیات نیرو‌های مسلح یمن در دریای سرخ وزیر خارجه هند به تهدید‌های آمریکا در مورد توافق چابهار پاسخ داد کدام ادارات و سازمان‌ها شنبه‌ها تعطیل نیستند؟ وزیر راه از افتتاح راه‌آهن رشت- کاسپین با حضور رئیس‌جمهور خبر داد سه مصوبه مهم امروز (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) هیئت وزیران از زبان سخنگوی دولت تأکید رئیسی بر رفع دغدغه‌های مردم به‌عنوان سرمایه‌گذار و رکن اصلی بورس جداول بودجه سال ۱۴۰۳ اصلاح شد (۲۶ اردیبهشت)
سرخط خبرها

نماینده مجلس: هواپیما‌های دولتی در صدر بی‌نظمی در پرواز‌ها قرار دارند| نگرانی مردم از ترکیدگی متعدد لاستیک هواپیما‌ها

  • کد خبر: ۱۲۲۹۵۲
  • ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸
نماینده مجلس: هواپیما‌های دولتی در صدر بی‌نظمی در پرواز‌ها قرار دارند| نگرانی مردم از ترکیدگی متعدد لاستیک هواپیما‌ها
عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه بیشتر اتفاقات ناشی از خرابی هواپیماها، ترکیدن لاستیک و یا تاخیر‌ها طولانی مدت، خدمات ضعیف در طول مسیر و ... در هواپیما‌های شرکت دولتی رخ می‌دهد بر لزوم افزایش نظارت وزارت راه بر زیر مجموعه‌های خود تاکید کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، اسماعیل حسین زهی، با اشاره به ترکیدن لاستیک هواپیمای پرواز تهران – زاهدان، گفـت: در ماه‌های اخیر این چندمین باری است که لاستیک هواپیما‌ها در باند فرودگاه می‌ترکد، تکرار این اتفاق موضوع بسیار مهمی بوده و مردم را به شدت نگران کرده است.

این نماینده مردم در مجلس ادامه داد: متاسفانه بیشتر اتفاقات ناشی از خرابی هواپیماها، ترکیدن لاستیک و یا تاخیر‌ها طولانی مدت، خدمات ضعیف در طول مسیر و ... در هواپیما‌های شرکت دولتی رخ می‌دهد. متاسفانه وزارت راه و شهرسازی و سازمان هواپیمایی کشور آن طور که باید به زیرمجموعه‌های خود نظارت ندارد.

وی اضافه کرد: بار‌ها و بار‌ها شاهد تاخیر‌های طولانی مدت در پرواز‌ها هستیم و به عنوان مثال روز گذشته ساعت حرکت پرواز تهران – زاهدان  یک و پنج دقیقه بود که در نهایت با تاخیر طولانی مدت حدود ساعت ۷ حرکت کرد، اما به دلیل نجابت و صبوری مردم، چندان رسانه‌ای نشد. تاخیر‌های بدون اطلاع قبلی مردم را ساعت‌ها در فرودگاه‌ها معطل می‌کند. اگر قرار بر تاخیر چند ساعته هست از قبل یا چند ساعت زود‌تر اطلاع مردم برسانند تا این گونه شاهد سرگردانی مردم نشویم.

حسین زهی تاکید کرد: هواپیمای جمهوری اسلامی، متعلق به همه مردم بوده و انتظار داریم وزارت راه و شهرسازی در خصوص انتخاب مدیرعامل ایرلاین‌های دولتی دقت لازم را داشته باشد.

عضو کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد:  از این رو کمیسیون عمران حتما جلسه‌ای در این خصوص برگزار خواهد کرد تا علت تاخیر‌های طولانی شرکت هواپیمایی ایران ایر مورد بررسی قرار گرفته تا دیگر شاهد چنین تاخیر‌ها و بی نظمی‌هایی نباشیم. از طرفی قطعا از شرکت‌ها و تولیدات داخلی حمایت می‌کنیم، اما محصولات و خروجی تولیدات و اقدامات نباید به نحوی باشد که به عنوان مثال لاستیک هواپیما‌یی حتی بدون مسافر در باند فرودگاه بترکد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->